Ajutor
Condiții de utilizare

Protocol de ocupare a domeniului public pentru activități de comerț și funcționare terase sezoniere


Primăria Municipiului Vatra Dornei

Acasă Interacționează cu Primăria Vatra Dornei

Acte necesare

  • Cerere tip;
  • Certificat fiscal - Certificat de atestare fiscală obținut de la Serviciul Venituri;
  • Contract de salubrizare;
  • Cod Unic de Înregistrare (CUI);
  • Dovada deţinerii legale a spaţiului - Dovadă deținere spațiu inclusiv Carte Funciară.

Acte necesare în plus pentru cazul în care s-au adus modificări la terasa avizată inițial de CUAT:

  • Plan de situație - Plan de situatie cu viza CUAT (Comisia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului);
  • Aviz de la Direcția de Sănătate Publică dacă exhumarea se face înainte de 7 ani/distanța la care este trasportat este mai mare de 30 km - Avizul Direcției de Sanatate Publica;
  • Avize solicitate prin certificatul de urbanism;
  • Aviz de urbanism - (După caz) Avizul comisiei de urbanism;
  • Plan de mobilare - Plan de mobilare cu viza CUAT (Comisia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului).