Protocol de ocupare a domeniului public pentru activități de comerț și funcționare terase sezoniere
Primăria Municipiului Vatra Dornei
Acasă
Interacționează cu Primăria Vatra Dornei
Acte necesare
Cerere tip;
Certificat fiscal - Certificat de atestare fiscală obținut de la Serviciul Venituri;
Contract de salubrizare;
Cod Unic de Înregistrare (CUI);
Dovada deţinerii legale a spaţiului - Dovadă deținere spațiu inclusiv Carte Funciară.
Acte necesare în plus pentru cazul în care s-au adus modificări la terasa avizată inițial de CUAT:
Plan de situație - Plan de situatie cu viza CUAT (Comisia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului);
Aviz de la Direcția de Sănătate Publică dacă exhumarea se face înainte de 7 ani/distanța la care este trasportat este mai mare de 30 km - Avizul Direcției de Sanatate Publica;
Avize solicitate prin certificatul de urbanism;
Aviz de urbanism - (După caz) Avizul comisiei de urbanism;
Plan de mobilare - Plan de mobilare cu viza CUAT (Comisia de Urbanism si Amenajarea Teritoriului).